Spływy kajakowe
Spływy kajakowe organizowane przez ACTIVE Center to świetny pomysł na udany urlop zarówno dla początkujących wodniaków, którzy nie mieli przyjemności płynąć w kajaku jak również dla doświadczonych kajakarzy. Świetna zabawa i mnóstwo niezapomnianych wrażeń wśród dzikiej przyrody z daleka od zgiełku miast i codziennych problemów z pewnością sprawi, że wrócisz do nas zawsze !!!
Nasza oferta obejmuje kompleksową organizację:
jednodniowych spływów rekreacyjnych,

weekendowych spływów dla rodzin, znajomych i osób indywidualnych,

firmowych spływów integracyjnych,

wielodniowych, kompleksowych spływów dla grup zorganizowanych,

zapewniamy transport osób oraz kajaków, zakwaterowanie oraz całodzienne wyżywienie podczas postojów na polach biwakowych,

dysponujemy własnymi kajakami polietylenowymi dwuosobowymi wraz z osprzętem, kamizelkami ratunkowymi, własnym busem, parkingiem dla naszych klientów na czas spływu.

Pływanie kajakiem

Może mieć charakter gier zespołowych, spływów turystycznych czy też „wyścigów” ze znajomymi. Samotnicy mogą sprawdzać sobie czas spływu lub oglądać piękne widoki z kajaka. Wszystko zależy od twoich preferencji.

Zalety kajakarstwa

Wiosłowanie wzmacnia przede wszystkim mięśnie górnej połowy ciała, szczególnie pleców i ramion, ale ten rodzaj aktywności fizycznej przy odpowiedniej technice angażuje niemal wszystkie mięśnie. W zależności od wybranego rodzaju kajakowania można spalić od 200 do 300 kalorii w godzinę. Kajakarstwo wzmacnia serce. Serce doświadczonego kajakarza pompuje około 50% więcej krwi niż osoby prowadzącej siedzący tryb życia. Według badań, u osób, które ukończyły kilkumiesięczny program kajakowania poprawiła się samoocena, pewność siebie i zadowolenie z własnego wyglądu.

Przygotowanie do spływu kajakowego

Spływy kajakowe to świetna zabawa, jeśli wybierzemy np. kajakowanie turystyczne lub różne gry zespołowe. Trzeba jednak pamiętać, aby zanim wskoczymy do kajaka i wypłyniemy, zrobić sobie rozgrzewkę. Rozgrzewka zapobiegnie nadwyrężeniu stawów i mięśni.

Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z kajakarstwem, staraj się nie przeciążać organizmu. Rozpoczynanie każdego treningu powinno także odbywać się w wolniejszym tempie. Rób sobie przerwy w wiosłowaniu. Twoje mięśnie potrzebują od czasu do czasu odpocząć, nawet jeśli świetnie się bawisz i nie czujesz nadwyrężenia.

Nie zapominaj, że aktywność fizyczna wymaga odpowiedniej diety i nawodnienia, a także wystarczającej ilości snu, aby zregenerować siły. Warto również przed taką aktywnością dostarczyć swojemu organizmowi odpowiednią ilość składników energetycznych.






Nasze szlaki:
Jeden z najpiękniejszych szlaków wodnych Polski, nosi imię Papieża Jana Pawła II, który kilkukrotnie pokonywał go kajakiem.
Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolor
Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolor
Lorem ipsum dolor sit amet conse ctetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolor